Monday, January 10, 2011

melaka

halu halu
assalamualaikum :)

nie chek nak story sikit niee
ahad lepas kan aku balik melaka
sbb ada kenduri arwah nenek .

mula2 my baba ckp laa lepas subuh terus gerak dr rumah
tp mmg tak laaa kan .sebab terjaga dr tido pun pkul 7 .
mmg kelam kabut solat subuh .haha

pastu mandi2 ,kemas2 erm pukul 9.30 baru gerak .
lambat kan ? biasa laa tuuu .
ohh pastu smpai jea rumah atuk ,salam2 semua
aku terus tukar baju ,tolong ape yg patut .
biasa laaa aku kan rajin(pasan) ^^

then selesai jeaa kenduri
aku ada keja part time iaitu BASUH PINGGAN .
tp aku pekerja special sikit ,aku makan dulu mahh .lapar niee haha
padahal aku curi tulang kjap .haha
si nabilah n mirul yg basuh pinggan dulu .kesian deme .
tp aku lps makan tu aku tolong tauu .biasa budak rajin kn ? haha

then ,dh abis kiteorg lepak jap makan2(tu nabilah n mirul laa)
aku bdk rajin buat keja sekolah .

lps abis buat keja ,mula2 plan nak jln2 satu kmpg dgn nabilah
tp tgk sepupu2 tercinta aku main bolaa
kiteorg pun join laa .
mmg best wehh .mcm2 aksi aku jmpe .
ada yg over ada yg excited .
haha excited tu aku laa .yelaa dh lame tak bermain kt luar .haha
at least kuar peluh sikit .
aish ,mmg kelakar betul kalau main dgn sepupu sepupu aku yg tercinta nie .
dgn lawak2 bodoh dorg .mmg tak laa weh .

then ingat nak main galah panjng ,
tgk2 aref n maksu nak balik .
alaaaa :( baru nak main
pastu dgn hujan nyaa .mmg tak jadi terus nak main .adoyaiii ..

haha .apa apa hal aku seronok dapat bergumbira dengan sepupu tercinta aku :)

No comments:

Post a Comment