Tuesday, November 9, 2010

ya ALLAH beri laa kekuatan kepada hambamu nie

assalamualaikum~

ketika aku menaip belog nie pada pukul 6.56 PM hari selasa .lagi berapa jam sahaja aku akan pulang semula ke kampungku di melaka .perasaan aku ketika ini hanya ALLAH saja yg memahami

petang tadi ketika aku bershopping membeli barang2 utk jamuan bersama kawan2 aku mendapat mesej dr abg

maksu bagi "akum,nenek dah masuk ccu ,doktor kata ada masa 24 jam and keadaannya kritikal bergantung pada mesin .otaknyenya tak berfungsi .tak dpt buat ape2 " . 


ya ALLAH ,ketika itu ,aku tak tahu nak ckp ape .lidah nie kelu .abg terus call suruh siap2 naty malam kak sha amek .ketika ini aku hanya mampu berdoa sahaja .

YA ALLAH ,kau berikan laa kekuatan kpd nenek ku .perihalaa kn kesihatan die ya ALLAH .aku sayang sgt dgn nenek ku ya ALLAH .

p/s; nyna ,thanks sbb bg semangat dkt aku .sory kalu aku tak dpt join kamis and sabtu nie .i'm sory .doa kn nenek aku tade pape .amin~




No comments:

Post a Comment